In-game reklama do PUBG
Během posledních dnů si Playerunknown's Battlegrounds připsalo četné negativní recenze na Steamu - většinou od čínských hráčů. Důvodem nepříjemných komentářů byla reklama na čínskou VPN službu, která se podle recenzí najednou objevila přímo v herním lobby.
In-game reklama do PUBG nepatří
Celkově se v souvislosti s tímto problémem na Steamu objevilo přibližně 10 000 negativních ohlasů. Zajímavý je i samotný obsah reklamy. Čínští hráči si totiž také často stěžovali na problémové servery v asijském regionu a často raději využívali evropské nebo serveroamerické. Samozřejmě zde ale také vzniká problém s dobou odezvy těchto hráčů. Reklama v lobby měla nabízet akcelerační VPN službu, která se chlubila speciálním zrychleným připojením k mezinárodním serverům. Studio Bluehole se k problému zatím nevyjádřilo.
Samozřejmě tak ale vznikly hned dva důvody pro rozšíření nevole mezi hráči. Zaprvé takové reklamy rozhodně nepatří do placených her a očekávat by je člověk mohl možná v nějakém free-to-play titulu. Zadruhé Bluehole evidentně řeší problémy se špatnými asijskými servery velikou oklikou a to také není dobře. Hru negativní vlna ovlivnila poměrně razantně. Na propad hodnocení se můžete podívat v následujícím schématu, které si jednoduše sami můžete také dohledat přímo na Steamu.